محل تبلیغات شما
فراشناخت و حل مسئله شوانفیلد(1985، به نقل از فولاد چنگ،1384) معتقد است که تفاوت میان دانش آموزان ضعیف و قوی در درس ریاضی همیشه مربوط به نقص اطلاعات ریاضی دانش آموزان ضعیف نیست، به عبارت دیگر نقص مهارت های فراشناختی یکی از عوامل مهم در شکست یادگیرندگان است. به عنوان مثال شخصی که از آگاهی فراشناختی نسبتاً خوبی برخوردار است می داند که چه قدر از مطالب ریاضی را درک کرده است و چه میزان از تکالیف را بدون غلط حل کرده است.

فراشناخت و حل مسئله

دیدگاه ها در مورد فراشناخت

ریاضی ,حل ,نقص ,ضعیف ,فراشناخت ,فراشناختی ,دانش آموزان ,فراشناخت و ,آموزان ضعیف ,حل مسئله ,و حل

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

►► بهرام رادان ◄◄